Co dělat při poškození zásilky dopravcem

Datum:23.4.2019


Vždy kontrolujte stav zásilky dle přepravního listu s dopravcem při dodání (počet balíků, poškození krabice atd.). Poškozenou nebo neúplnou zásilku nepřebírejte.


Obsah zásilky je poškozený

Pokud po převzetí zjistíte poškození zboží, neprodleně nás kontaktujte pomocí reklamačního protokolu, který je ke stažení zde.Vyplněný protokol zašlete na info@kovopolotovary.cz.


Obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou

Pokud obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou, neprodleně nás kontaktujte telefonicky na +420 352 661 166. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.


Naše prodejny
  • Prodejna a centrální sklad
    Závodu Míru 306/184
    360 17 Karlovy Vary - Stará Role
    Po - Pá | 8:00 - 16:00
  • Showroom stínicí techniky
    Moskevská 40
    360 01 Karlovy Vary
    Po, St, Čt | 9:00 - 12:00 / 12:30 - 17:00
    Út, Pá | 9:00 - 12:00 / 12:30 - 16:00
© 2019 - 2022 KovoPolotovary.cz - všechna práva vyhrazena
;

Pomozte nám zlepšovat web - nastavení cookies

Pro co nejlepší zážitek z nakupování potřebujeme Váš souhlas se zpracováním cookies, tedy malých souborů, které se dočasně ukládají ve Vašem prohlížeči. Tyto soubory umožňují funkční vyhledávání, uložení produktů v košíku, pamatují si Vaše přihlášení a pomáhají nám přiblížit Vaše zájmy, abychom Vás neobtěžovali nevhodnou reklamou.