Jak postupovat při poškození zásilky dopravcem

Datum:12.11.2015

CO DĚLAT PŘI POŠKOZENÍ ZÁSILKY DOPRAVCEM

Vždy kontrolujte stav zásilky dle přepravního listu s dopravcem při dodání (počet balíků, poškození krabice atd.). Poškozenou nebo neúplnou zásilku nepřebírejte.

Pokud po převzetí zjistíte poškození zboží, neprodleně nás kontaktujte pomocí reklamačního protokolu, který je k dispozici zde. Vyplněný protokol zašlete na info@kovopolotovary.cz

Pokud obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou, neprodleně nás telefonicky kontaktujte na +420 608 080 108.

Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.

 

Kovo HH cz
Konfigurátor
Proč nakoupit u nás
Kontakty
  STUDIO H+H s.r.o.
Závodu Míru 306/184
360 17, Karlovy Vary
  IČO: 03522865
DIČ: CZ03522865

  Nejsme pouze e-shop a proto Vás zveme do naší vzorkové prodejny v Karlových Varech.

  Provozní doba:
  Po - Pá               8:00 - 16:00

  GPS a mapa
  50°15'19.484"N
12°49'33.776"E
Další zboží ?
  Chybí Vám v naší nabídce nějaký konkrétní výrobek z okruhů, které prodáváme? A chtěli byste jej zakoupit u nás díky výborným referencím ostatních zákazníků?


  Pak nám tedy zde napište a my se jej pokusíme pro Vás sehnat

© 2008 - 2017 
Všechna práva vyhrazena

Líbí se vám tento článek? Řekněte o tom svým známým!

Sdílet:
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.